Semoga Mak Sembuh & Panjang Umur

Malam isnin lalu tertiba mak aku sakit perut. Aku takut bila mak sakit guling-guling macam tu. Aku nak panggil kak cik. Tapi mak halang aku, dia kata tak usah, Kakak ada anak kecil. Jangan susahkan dia. Sesungguhnya aku takut sangat malam tu.Aku takut mak aku mati sebenarnya……Ya allah panjangkanlah umur mak aku. Sembuh kan lah dia. Aku berdoa sungguh-sungguh malam tu.

Hari ni alhamdulilah mak dah sihat. Dah mula nak makan.Aku harap allah akan beri kesihatan yang baik pada mak. Amin

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *